Futbolseverler için heyecan dolu bir gelişme yaşandı. Trabzonspor ile sözleşmesi sona eren Edin Visca, eski takımı Başakşehir'e geri döndü. 36 yaşındaki Boşnak kanat oyuncusu, yeniden turuncu-lacivertli renklere katılmanın mutluluğunu yaşıyor.
Başakşehir kulübünden yapılan açıklamada, Edin Visca ile 1 yıllık sözleşme imzalandığı duyuruldu. Yapılan açıklamada, “2011'de başlayan hikâyemizle birlikte sayısız başarılara imza attığımız, Avrupa kupalarında unutulmaz anlar yaşadığımız, kritik golleri ve asistleriyle nice zaferlere yürüdüğümüz ve en önemlisi Süper Lig şampiyonluğu yaşadığımız, kulübümüzün tarihine adını altın harflerle yazdıran Edin Visca yeniden Başakşehir ailesine katıldı. Evine hoş geldin evlat. Yeniden birlikte, yeniden aynı hedefler için...” ifadelerine yer verildi.
Trabzonspor forması altında 4,5 yıl boyunca 129 maçta mücadele eden Visca, 21 gol ve 37 asistle dikkat çekici bir performans sergiledi. Şimdi ise eski takımıyla yeni bir sayfa açmaya hazır.