Fenerbahçe, yeni sezon için hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde sürdürdü. Futbol Direktörü Oğuz Çetin, antrenman öncesinde teknik ekip ve futbolcularla bir araya gelerek kısa bir toplantı gerçekleştirdi.
Çetin, toplantının ardından antrenmanın bir bölümünü saha kenarından izledi. Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde yapılan çalışmalarda, oyuncular önce salonda core çalışması yaptı. Ardından sahada ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleri ile devam ettiler.
Futbolcular daha sonra iki gruba ayrılarak dar alanda 5’e 2 top kapma ve pas çalışması yaptılar. Antrenman, yine dar alanda yapılan hücum oyunlarıyla son buldu. Fenerbahçelilerin heyecanı, bu sezonki hedeflerini bir adım daha ileriye taşımak için her geçen gün artıyor.