Hendek Olimpik Spor Kulübü, grekoromen güreşte bir kez daha büyük bir başarıya imza attı. 23-25 Haziran 2026 tarihleri arasında Sivas’ta düzenlenen 2026 U17 Grekoromen Güreş Yeşilay Türkiye Şampiyonası’nda mindere çıkan Hendekli sporcular, kazandıkları madalyalarla ilçeye ve Sakarya’ya gurur kaynağı oldu.

48 kilogramda mücadele eden Kerem Derman, rakiplerini geride bırakarak altın madalya kazanarak Türkiye şampiyonu oldu. Aynı başarıyı 60 kilogramda gösteren Osman Ege Özdemir de altın madalya ile dönerek kendi sıkletinde birinciliği elde etti.

Hendek Olimpik Spor Kulübü, yalnızca bireysel başarılarla değil, takım halinde de büyük bir zafer kazandı. U17 güreş takımı, turnuvayı 94 puanla tamamlayarak tüm rakiplerini geride bıraktı ve takım halinde Türkiye şampiyonu oldu. Bu sonuç, kulübün grekoromen güreşteki başarısını bir kez daha tescilledi.

Hendek Olimpik Spor Kulübü Başkanı Feyzullah Köstereli, şampiyonluk sonrası sporcuları ve teknik ekibi tebrik ederek, “Türkiye şampiyonu olan sporcularımızı, kıymetli antrenörlerimizi, destek unsurlarımızı ve velilerimizi gönülden tebrik ediyorum. Bu başarıda emeği geçen herkese teşekkür ederiz. Şampiyonluk ilçemize ve ilimize hayırlı olsun,” dedi.