Bursa'nın İnegöl ilçesinde akşam saatlerinde iki grup arasında yaşanan kavga, çevredeki vatandaşların şaşkın bakışları arasında gelişti. Cumhuriyet Mahallesi Gazi Atatürk Caddesi'nde meydana gelen olayda, taraflar kemer ve okey ıstakalarıyla birbirlerine saldırdı.

Olay, dün saat 20.00 sıralarında, henüz bilinmeyen bir sebepten ötürü başlayan tartışmanın kısa sürede büyümesiyle başladı. Kavga, tekme ve yumrukların yanı sıra, tarafların kullandığı kemer ve kıraathaneden alınan okey ıstakalarıyla devam etti. Çevredeki vatandaşların hemen 112 Acil Çağrı Merkezi'ne ihbarda bulunmasıyla birlikte polis ekipleri olay yerine sevk edildi.

Polis, kavgaya karışan şahısları ayırarak olayın daha da büyümesini engelledi. Yaşananlar ise bir vatandaş tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. O anlar, izleyenleri hem şaşırttı hem de güldürdü. Olayın ardından, taraflardan bazıları gözaltına alındı.