İzmir'de, böbrek yetmezliği tedavisi gören 62 yaşındaki Metin Erkan, damadının yaptığı bağışla sağlığına kavuştı. Acıbadem Kent Hastanesi'nde gerçekleştirilen böbrek nakli, Erkan'ı hayata döndürdü.
Babasına karaciğerini veren Hıyasettin Gök ise oğlu Sedat Gök'ün hayat kurtaran bağışıyla hayata tutundu. İki aile, Babalar Günü öncesinde hastanede bir araya gelerek duygusal anlar yaşadı.
Manisa'nın Soma ilçesinden İzmir'e gelen Metin Erkan, diyabete bağlı böbrek iflası nedeniyle 2024 yılında diyaliz tedavisine başlamıştı. Yaklaşık iki yıl süren diyaliz döneminin ardından, damadı İbrahim Gün, Acıbadem Kent Hastanesi'nde yapılan tetkiklerin ardından böbreğini bağışladı. Başarıyla gerçekleştirilen operasyon sonrası Erkan, Babalar Günü'nde sağlığına kavuştu.
Hıyasettin Gök ise, 2016 yılında Hepatit B tanısı almış ve yıllarca tedavi görmüştü. Oğlu Sedat, Acıbadem Kent Hastanesi'nde yapılan nakil ile babasına hayat verdi. İki aile de sağlıklı günlere kavuşmanın mutluluğunu yaşıyor.
İbrahim Gün, "Babam nakil bekliyordu. Ben böbreğimi vermek istedim. Damat olarak değil evlat olarak babama yapmam gerekeni yaptım" derken, Metin Erkan, "Damadımdan Allah razı olsun. Hayatımda aldığım en güzel Babalar Günü hediyesi oldu" diye konuştu.