İstanbul'un Kağıthane ilçesinde, Hürriyet Mahallesi'nde bir lokantada meydana gelen hırsızlık olayı, akıllarda soru işaretleri bıraktı. 51 yaşındaki Mehmet Tanışık, yeni aldığı 13 gram altınla birlikte yemek yediği sırada dalgınlığından faydalanan bir şüpheli, yere düşen altınları alarak kayıplara karıştı.

Olay, önceki gün öğle saatlerinde gerçekleşti. Tanışık, bir arkadaşının yanına giderek yemek yemeye başladı. Yemek sırasında cebindeki altınların yere düştüğünü fark etmeyen Tanışık, yan masada oturan kimliği belirsiz birinin altınları kapıp hızla lokantadan ayrıldığını öğrenince şok oldu.

Durumu hemen polise bildiren Tanışık, "Metroya bindikten sonra altınlarımı kontrol ettiğimde, cebimde olmadığını fark ettim. Lokantaya geri döndüm ama altınlarım kaybolmuştu. Hemen karakola gidip şikayetimi ilettim," dedi. Ayrıca, şüphelinin altınları geri getirmesi halinde şikayetinden vazgeçebileceğini de ekledi.

Olayın ardından güvenlik ekipleri, lokantanın güvenlik kameralarını inceleyerek şüphelinin kimliğini belirlemek için çalışmalarına başladı. Tanışık, "Eğer altınlarımı bulursa, karakola teslim etsin. Kayıp eşyamı geri almak istiyorum," diyerek çağrıda bulundu. Bu hırsızlık olayının kendisini derinden üzdüğünü belirten Tanışık, olay anını izleyenlerin de insanlık dışı bir davranış sergilediğini ifade etti.