Kandıra Belediye Başkanı Erol Ölmez, görevdeki ikinci yılını değerlendirdiği "2. Yıl Hizmetle Varız" etkinliğinde, ilçeye kazandırılan projeleri paylaştı. Kandıra Namazgah Kültür Merkezi'nde düzenlenen programda, Ölmez, ilçenin geçmişteki sıralamasını hatırlatarak, AK Parti iktidarının ve Büyükşehir Belediyesinin katkılarıyla Kandıra'nın daha yeşil ve yaşanabilir bir yer haline geldiğini vurguladı.
Ölmez, "Kandıra'nın 54 bin nüfusu var, yaz aylarında bu sayı 250 bine çıkıyor. Yazın günlük araç sayısı 30 bine ulaşıyor. Bu nedenle, idari yapımızı güçlendirdik ve personel sayımızı azaltarak verimliliği artırmaya çalıştık" dedi. Ayrıca, Kandıra'da gerçekleştirilen 2482 kaçak yapıya müdahale ettiklerini belirtti.
Kandıra'nın en büyük sorunlarından biri olan elektrik kesintileri için de müjdeler verdi. 600 milyon TL'lik bir yatırım ile var olan trafoların 3 katı hat çekileceğini ve bu sayede elektrik ihtiyacının 30 yıl boyunca karşılanacağını söyledi. Ayrıca, TOKİ tarafından yapılan konut projeleri ve eğitim yatırımları hakkında da bilgi verdi.
Ölmez, ilçe stadyumunun yapımının devam ettiğini ve 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'nda burada kutlama yapmak istediklerini belirtti. Kandıra Sarısu Mesire Alanı'nın da yüzde 30 seviyesine geldiğini sözlerine ekleyen Ölmez, bölgedeki karavan turizmine destek olacak projelerin de yolda olduğunu belirtti.