Körfez Belediyesi, geleneksel aşure ikramını bu yıl da coşkuyla gerçekleştirdi. Muharrem ayı nedeniyle çeşitli noktalarda düzenlenen etkinlikte, toplamda 4 bin kişilik aşure vatandaşlarla buluşturuldu. İlk dağıtım ise Tütünçiftlik Viyadük Altı'nda yapıldı.
Aşure ikramına Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt, eşi Hatice Söğüt, AK Parti İlçe Başkanı Nurettin Okudan, mahalle muhtarları ve belediye meclis üyeleri de katıldı. Kazanlarda özenle hazırlanan aşureyi vatandaşlara kendi elleriyle sunan Başkan Söğüt, bu özel ayın toplumun ortak değerlerini hatırlattığını vurguladı.
Muharrem ayının paylaşmanın, dayanışmanın ve kardeşliğin en güzel şekilde yaşandığı zamanlar olduğunu belirten Başkan Söğüt, "Aşure, farklı tatların buluştuğu ve birlikteliği simgeleyen bir lezzet. Bu geleneği yaşatmak, hemşehrilerimizle aynı sofranın bereketini paylaşmak için her yıl olduğu gibi bu yıl da bir araya geldik," dedi.
Etkinlikten memnun kalan vatandaşlar, aşure ikramının kendilerine sağladığı mutluluğu dile getirerek, böyle güzel geleneklerin devam etmesini temenni etti. Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından organize edilen bu program, Körfez'de birlik ve beraberliğin bir sembolü oldu.