Tekirdağ'ın Süleymanpaşa ilçesinde kullanılmayan bir okul binasında çıkan yangın, mahalle sakinlerini korkuttu. Dumanların yükseldiğini gören vatandaşlar, durumu hemen polis ve itfaiye ekiplerine bildirdi. Kısa sürede olay yerine ulaşan ekipler, yangının büyümesini önlemek için hızlı bir müdahalede bulundu.
Yangın, ekiplerin özverili çalışmasıyla kontrol altına alındı. Neyse ki, olayda can kaybı ya da yaralanma yaşanmadı; ancak kullanılmayan okul binasının zemin katında büyük çapta maddi hasar meydana geldi. Yangının ardından İnci Narin Yerlici Okul Müdürü Kenan Dolapcı, okulun durumunu öğrenmek için olay yerine geldi ve yetkililerden bilgi aldı.
Yangınla ilgili polis ekipleri geniş çaplı bir soruşturma başlattı. Olayı gören çevredeki vatandaşlar, okulun içine 16-17 yaşlarında üç çocuğun girdiğini, dumanların yükselmesi üzerine panikleyerek kaçtıklarını iddia etti. Bu durum, yangının neden çıktığına dair soru işaretlerini artırırken, okulun etrafında güvenlik önlemleri de artırıldı.