1'inci Lig'de milli aranın ardından Ankara Keçiörengücü'ne konuk olan Manisa Futbol Kulübü, sahadan 4-0'lık mağlubiyetle ayrıldı. Bu sonuç, siyah-beyazlıların son 4 deplasman karşılaşmasında gol atamadan puansız dönmesiyle birleşince, taraftarları üzmeye devam ediyor.

Manisa FK, Kocaelispor'u 2-1 yenerek umutlanmıştı. Ancak ardından gelen Boluspor, Iğdır FK, Pendikspor ve Ankara Keçiörengücü maçlarında ne yazık ki hiçbir varlık gösteremedi. Bu periyotta Boluspor'a 2-0, Iğdır FK ve Pendikspor'a 1-0, son olarak da Ankara Keçiörengücü'ne 4-0 kaybeden Manisa temsilcisi, düşme hattına oldukça yakın bir konumda.

Şimdi gözler, bu hafta yine bir deplasman müsabakasında Amed Sportif Faaliyetler'e karşı oynayacakları maça çevrildi. Taraftarlar, takımın bu sefer gol atmasını ve puan almasını bekliyor. Manisa FK'nın toparlanıp toparlanamayacağı merakla bekleniyor.