Menemen, doğalgaz seferberliği ile yeni bir döneme adım atıyor. Belediye Başkanı Aydın Pehlivan’ın İzmir Doğal Gaz Genel Müdürlüğü ziyareti sonrasında ilk kazma Emiralem’de vuruldu. Başkan Pehlivan, "Gelişen ve büyüyen Menemen’in hak ettiği noktaya gelmesi için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Müjdeli haberimiz ile bugün itibariyle çalışmalara başladık. Hayırlı olsun" dedi.

Geçtiğimiz günlerde yapılan temasların ardından doğalgaz altyapı çalışmaları hızlıca hayata geçirilmeye başlandı. Haziran ayının başında İzmirgaz Doğalgaz Genel Müdürü Ahmet Yetik ile görüşen Başkan Pehlivan, ilçeye doğalgaz müjdesini vermişti. İlk olarak Emiralem’de start verilen çalışmalar, mahalle sakinleri tarafından büyük bir sevinçle karşılandı.

Başkan Pehlivan, "Hemşehrilerimizin uzun süredir beklediği doğalgaz altyapı çalışmaları bugün Emiralem’de başladı. Bu yatırım, bölgemize konforu ve yaşam kalitesini kazandıracak. Menemen’imizin her köşesine hizmet ulaştırmak için var gücümüzle çalışıyoruz. Doğalgazın tamamlanması ile birlikte hem konforlu ısınma imkanı sağlanacak hem de ilçemizin değeri artacak" şeklinde konuştu.