Siirt’te düzenlenen Yeşilay Türkiye Yol Bisiklet Şampiyonası’nda Muğla’nın gururu Samet Bulut, Büyük Erkekler bireysel zamana karşı yarışında Türkiye Şampiyonu olmayı başardı.
Türkiye Bisiklet Federasyonu’nun 2026 yılı faaliyet programında yer alan bu prestijli organizasyon, Siirt’te başladı. Türkiye’nin dört bir yanından 77 kulüp ve 242 sporcunun katılım gösterdiği yarışların ilk gününde, bireysel zamana karşı mücadeleler yapıldı.
Samet Bulut, parkuru en hızlı tamamlayarak rakiplerini geride bıraktı ve altın madalyanın sahibi oldu. Konya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü’nden Burak Abay ikinci, Spor Toto Spor Kulübü’nden Ahmet Örken ise üçüncü sırayı aldı. Bu sonuçla birlikte Samet, Muğla’ya büyük bir sevinç yaşattı.
Büyük Erkekler kategorisinde elde ettiği bu başarı, Muğla’nın bisiklet sporundaki potansiyelini bir kez daha gözler önüne serdi. Samet Bulut’un bu başarı hikayesi, genç sporculara ilham kaynağı olmayı sürdürüyor.