Osmangazi Belediyesi, mahalle muhtarlarıyla düzenlediği ‘Ortak Akıl Birlikte Yönetim’ buluşmasında bir araya geldi. Başkan Erkan Aydın, muhtarlarla kahvaltı eşliğinde bir araya gelerek, mahallelerin sorunlarını ve taleplerini dinledi.
Osmangazi’de yaşayan yaklaşık 1 milyon vatandaşın sorunlarını çözme gayesiyle bir araya geldiklerini belirten Başkan Aydın, diyalog ve iş birliğinin önemini vurguladı. Muhtarlarla gerçekleştirdikleri toplantıların sadece bir başlangıç olduğunu, her zaman onların yanında olmayı hedeflediklerini ifade etti.
Buluşmada konuşan Bursa Muhtarlar Derneği Başkanı Erol Yılmazer, diyalog kurmanın önemine dikkat çekerek, “Belediyelerimizden ve başkanlarımızdan ricamız, diyalog kurabilmek. Çözülemeyecek konular minimalize olur” dedi. Muhtarlar Derneği Başkanı Burhan Mandacı ise Başkan Aydın’ın muhtarlara gösterdiği hassasiyetin, mahalleler ile yerel yönetim arasındaki iletişimi güçlendirdiğini dile getirdi.
Başkan Aydın, muhtarların taleplerini dinlediği soru-cevap bölümünde, gündeme getirilen konuların belediyenin imkanları çerçevesinde değerlendirileceğini belirtti. Bu tür buluşmaların, hem sorunların çözümüne katkı sağladığını hem de vatandaşlarla daha yakın bir ilişki kurma fırsatı sunduğunu ifade etti.