Şanlıurfa'da gece saatlerinde korkutan bir yangın olayı yaşandı. Gaziantep-Şanlıurfa otoyolunda, seyir halindeki bir tır bilinmeyen bir nedenden dolayı alev aldı. Yangın, alevlerin tırı sarmasıyla sürücüyü panikletirken, şans eseri sürücü tırı emniyet şeridine park ederek kendisini dışarı atmayı başardı.

Olay, Nizip ilçesi yakınlarında gerçekleşti. Tırın plakası ve sürücüsüne ilişkin henüz bir bilgi edinilemezken, yangın sonrası durum oldukça ciddiydi. Yangını gören diğer sürücüler, durumu hemen 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.

Kısa sürede olay yerine intikal eden itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri, yangının büyümesini önlemek için hızla müdahale etti. İtfaiye ekiplerinin yoğun çabası sonucunda yangın kontrol altına alındı, ancak tır kullanılamaz hale geldi. Yangının çıkış nedeni ile ilgili soruşturma başlatıldı.