Şanlıurfa'nın Eyyübiye ilçesinde, bir akaryakıt istasyonunda usulsüz tüp dolumu yapıldığı ortaya çıktı. Bu durum, hem vatandaşların güvenliğini tehlikeye atıyor hem de yasalara aykırı bir uygulama olarak dikkat çekiyor.

İl Jandarma Komutanlığı Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) denetimleri kapsamında istasyona baskın düzenledi. Yapılan denetimlerde, istasyona ait LPG pompalarından mutfak ve piknik tüplerine dolum yapıldığı tespit edildi.

Denetim sonucunda, işletmeye idari para cezası kesilirken, usulsüz dolumda kullanılan bir tüp dolum aparatına da el konuldu. Bu tür yasadışı uygulamaların önlenmesi adına denetimlerin sıkı bir şekilde devam edeceği belirtildi.