Sultanbeyli, konut sahibi olmanın yeni bir kapısını aralıyor. Belediye Başkanı Ali Tombaş, faizsiz ve vade farksız finansman modeliyle hayata geçirilen 'Sulkent' projesinin lansmanında, vatandaşlara büyük müjdeler verdi. Proje, 30 ay vade ile peşin fiyatına daire sahibi olma fırsatı sunuyor. Başvurular 30 Haziran'a kadar devam edecek!

Sultanbeyli Belediyesi'nin iştirak şirketi SULKON tarafından hayata geçirilen bu proje, Battalgazi Mahallesi'nde yaklaşık 16 bin metrekarelik bir alanda inşa edilecek. Proje kapsamında toplam 445 daire ve 13 ticari alan yer alacak. Peşin fiyatına 30 ay eşit taksitle ödeme imkanı ile konut sahibi olmak isteyenler, sulkent.com.tr üzerinden başvuruda bulunabilir.

Başkan Tombaş, “Vatandaşlarımız yüzde 30 peşinat ödeyerek, kalan tutarı faizsiz ve sabit taksitlerle ödeyebilecekler. Bu projenin Sultanbeyli'ye ve vatandaşlarımıza hayırlı olmasını diliyorum” dedi. Ayrıca, projede sosyal donatı alanları, yeşil alanlar ve her daireye özel otopark imkanı sunulması da dikkat çekiyor.

Projenin tanıtımında iş ortağı Luxera GYO Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Taş da yer aldı. Taş, bu projenin tarihi bir fırsat sunduğunu belirterek, “Sultanbeyli'nin gözde projelerinden biri olan Sulkent ile vatandaşlarımız peşin fiyatına konut sahibi olma imkânına kavuşacak” ifadelerini kullandı. Projede 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri bulunuyor ve şu anki ilgiden memnun olduklarını belirttiler.