Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, 2025-2026 Eğitim Öğretim yılına merhaba dedi. Ula'da gerçekleştirilen Ali Koçman Meslek Yüksekokulu Mezuniyet Töreni, Atatürk Kültür Merkezi’nde büyük bir coşkuyla kutlandı. Törene, 26 ve 27. Dönem Antalya AK Parti Milletvekili İbrahim Aydın, Ula Kaymakamı Mehmet Rıdvan Doğan, Ula Belediye Başkan Yardımcısı Cem Cide ve yüksekokul müdürü Prof. Dr. Özgür Ceylan katıldı. İlçe protokolü, akademisyenler ve mezunların aileleri de bu özel günde yanlarında yer aldılar.

Etkinlik, Öğretim Görevlisi Ahmet Elmastaş’ın sergilediği zeybek gösterisiyle başladı. Ardından, mezuniyet heyecanını yaşayan MYO ikincisi Medine Demirel, mezuniyetin önemini vurgulayan bir konuşma yaptı. MYO Müdürü Prof. Dr. Özgür Ceylan ise mezun olan öğrencilerine yeni yaşamlarında başarılar dileyerek, onların gelecekteki hedeflerine dikkat çekti.

Konuşmaların ardından, bölümlerini dereceyle bitiren öğrencilere başarı belgeleri verildi. Tüm mezunlar sahneye davet edilerek diplomalarını aldı. Törenin sonunda, MSKÜ mezunları keplerini havaya fırlatarak yeni hayatlarına başlamanın sevincini paylaştı. Bu anlamlı gün, katılımcılar için unutulmaz anılarla dolu geçti.