Antalya'nın kalbinde, Antalyaspor’un yeni sezon öncesi başlattığı “30 bin koltuk” kampanyasına destek yağmur gibi yağıyor. Kulübün mali sıkıntılardan kurtulması için hayata geçirilen bu anlamlı projeye, önceki dönem Asbaşkanlarından Mehmet Bora'nın 20 koltuk karşılığında 1 milyon TL bağış yapmasıyla destek sürüyor.

Antalyaspor Kulüp Başkanı Mustafa Ergün, taraftar gruplarıyla bir araya gelerek bu önemli kampanyayı duyurmuştu. Kulübün mali yapısını güçlendirmek amacıyla başlatılan kampanyaya iş dünyasından gelen katkılar, umut verici bir şekilde artmaya devam ediyor.

Toplam destek miktarı ise 6 milyon TL’ye ulaştı. Eski asbaşkanlar Berkay Bahar ve Levent Ördek, kampanyaya kişi başı 2 milyon 500 bin TL ile 50’şer koltuk karşılığında toplam 5 milyon TL destek vermişti. Mehmet Bora'nın katkısıyla birlikte, iş insanlarının kampanyaya sağladığı destek oldukça anlamlı bir boyuta taşındı.

Antalyaspor Kulübü, kampanyaya destek veren isimlere sosyal medya hesapları üzerinden teşekkür mesajları yayımlayarak, Berkay Bahar, Levent Ördek ve Mehmet Bora’ya bu katkılarından dolayı minnettar olduklarını ifade etti. “Hedef 30 Bin Koltuk” çağrısı bir kez daha vurgulandı.