Karşıyaka, 3'üncü Lig'de yeni sezon için önemli bir adım attı. Teknik direktör Burhanettin Basatemür ile sözleşme yenileyen yeşil-kırmızılılar, iç transferde ilk imzayı Erhan Öztürk ile gerçekleştirdi. 26 yaşındaki sağ kanat oyuncusu, geçtiğimiz sezon yaşadığı zorluklara rağmen, 21 maçta 5 gol ve 12 asistle takımına önemli katkılarda bulunmuştu.
Erhan, sözleşmesini yenileyerek Karşıyaka'da kalmaya karar verdi. Kulüp, futbolcunun sözleşmesinde 2 milyon TL bonservis bedeli ile serbest kalma maddesi bulunduğunu açıkladı. Kulüp yönetimi, Erhan için düzenlenen imza töreninde, “Geçtiğimiz sezon formamızı başarıyla terleten orta saha oyuncumuz Erhan Öztürk ile 2026-2027 sezonu için yeniden anlaşmaya varmış bulunmaktayız. Kendisine başarılarla dolu bir sezon diliyoruz.” mesajını verdi.
Karşıyaka'nın yeni yönetimi, 11 Haziran'daki kongrede göreve gelmişti. Yönetimin imza yetkisi almasıyla birlikte, futbolcularla sözleşmelerin yenilenmesi süreci hız kazandı. Ancak, yönetimdeki bir üyenin geçmişteki adli sicil kaydı nedeniyle, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nden ilk etapta yetki alamamışlardı. Neyse ki, kaydın zaman aşımına uğramasıyla birlikte mazbata alınabildi.
Karşıyaka Belediyesi ile yapılan protokole göre, kulüp, 21 yıldır kullandığı Mustafa Kemal Atatürk Karşıyaka Spor Salonu için bir dizi yükümlülük altına girdi. Bu durum, taraftarların tepkisini çekmiş durumda. Ayrıca, Mavişehir'deki altyapı arazisi için yeni projeler hazırlanıyor. Yeşil-kırmızılılar, Mavişehir'de hayata geçireceği yeni tesisle, altyapı öğrencilerine yönelik geniş kapsamlı bir spor kompleksi oluşturmayı hedefliyor.