Karşıyaka, yeşil-kırmızı renklere gönül veren taraftarlarını sevindirecek bir gelişmeye imza attı. Geçtiğimiz sezon kadrosunda yer alan 26 yaşındaki kanat oyuncusu Erhan Öztürk ile 1 yıllık yeni sözleşme imzalandığını duyurdu. Bu anlaşma, takımın iç transferdeki ilk hamlesi olarak dikkat çekiyor.

TFF 3. Lig ekiplerinden Karşıyaka, yeni sezon öncesi kadro planlamasına hız verdi. Teknik direktör Burhanettin Basatemür ile yeniden anlaşan yönetim, şimdi de sözleşmesi sona eren futbolcularla masaya oturma kararı aldı. Erhan Öztürk, geçtiğimiz sezon gösterdiği performansla dikkatleri üzerine çekmişti.

Karşıyaka Kulübü, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, "Geçtiğimiz sezon formamızı başarıyla terleten kanat oyuncumuz Erhan Öztürk ile 2026-2027 sezonu için yeniden anlaşmaya varmış bulunmaktayız. Yeşil-kırmızı armamız altında mücadele etmeye devam edecek olan Erhan Öztürk’e başarılarla dolu bir sezon diliyoruz" ifadelerine yer verdi.

Erhan Öztürk, geçen sezon Karşıyaka formasıyla 23 maça çıkmış ve bu süreçte 5 gol, 8 asistlik bir performans sergileyerek takımına önemli katkılarda bulunmuştu. Taraftarlar, deneyimli oyuncunun yeni sezonda da aynı başarıyı göstermesini umut ediyor.