İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, Kiraz'daki öğrencileri unutmadı. Örencik Zeybekler İlkokulu ve Ortaokulu öğrencileri, karne öncesi İzmir Doğal Yaşam Parkı'nda keyifli bir gün geçirerek hem eğlendi hem de doğanın güzelliklerini deneyimleme şansı buldu.

Başkan Tugay, geçtiğimiz hafta Kiraz’da verdiği sözleri yerine getirerek yüzlerce çocuğun unutulmaz anılar biriktirmesine vesile oldu. Geziye katılan 207 öğrenci, 16 öğretmen ve velileriyle birlikte parkın girişinden itibaren merakla çevreyi keşfetmeye başladı. İlk kez gördükleri hayvanlarla tanışan öğrencilerin gözlerindeki heyecan görülmeye değerdi.

Başkan Tugay, İzmir Doğal Yaşam Parkı’nın Türkiye’nin en büyük doğal yaşam alanı olduğunu vurgulayarak burada 140 farklı türden 1500’den fazla hayvanın yaşadığını anlattı. Özellikle fil ailesinin İzmir’in simgelerinden biri olduğunu belirten Tugay, çocuklara bu canlıların hikayesini de aktardı.

“Dünya bütün canlı türleriyle güzel” diyen Başkan Tugay, çocuklara doğanın korunmasının önemini anlatarak, “Hep birlikte daha iyi olacağız. Sizler büyüdüğünüzde umarım Türkiye ve dünya çok daha güzel bir yer olacak” şeklinde konuştu. Çocuklarla fil ailesini ziyaret eden Tugay, onlara elma ve havuç vererek unutulmaz bir anı yaşattı.

Öğrenciler, Doğal Yaşam Parkı’nda geçirdikleri keyifli günün ardından kendileri için hazırlanan hediyeleri alarak mutlu bir şekilde Kiraz’a döndüler. İzmir Büyükşehir Belediyesi, Kiraz Örencik Zeybekler Ortaokulu’nda da karne şenliği düzenleyerek çocukların bu özel günlerini kutlayacak.