Antalya'nın gururu Serdengeçtiler Takımı, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı'nın düzenlediği Siber Vatan Programı finalinde birinci olarak büyük bir başarıya imza attı. 26 takımın yarıştığı bu zorlu mücadelede, Antalya, Burdur ve Isparta'yı temsil eden gençler, yeteneklerini sergileyerek zaferle döndü.

Final yarışması Hacettepe Üniversitesi ev sahipliğinde gerçekleşti. 6 saat süren tatbikatlar ve gerçekçi senaryolarla dolu bu etkinlikte, Serdengeçtiler Takımı, diğer takımları geride bırakarak birinci oldu. Takım üyeleri, ödüllerini Sanayi ve Teknoloji Bakan Yardımcısı Oruç Baba İnan'ın elinden alarak büyük bir sevinç yaşadı.

Kapanış etkinliğinde Sanayi ve Teknoloji Bakan Yardımcısı Oruç Baba İnan, dijitalleşme ve siber güvenlik konularında desteklerini sürdüreceklerini ifade ederken, Hacettepe Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Cahit Güran da bu tür programlara ev sahipliği yapmaktan mutluluk duyduklarını belirtti.

BAKA Uzmanı Oğuzhan Ataman, takımın başarısını övgüyle karşıladı ve Serdengeçtiler'in, Türkiye'nin Milli Teknoloji Hamlesi vizyonunun bir örneği olduğunu söyledi. Takım üyeleri Berat Öcal, Çağın Kayra Yıldırım, Enes Çelik, Seyfullah Polat ve Yiğit Barçın'ı tebrik eden Ataman, gençlerin azimle çalışarak önemli bir başarı elde ettiğini vurguladı.