Çanakkale'de düzenlenen “Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar” Sosyal Sorumluluk Yarışması, Kütahya'nın Gediz ilçesinden gelen başarı hikayesine ev sahipliği yaptı. Gediz Mustafa Necib Alayeli Anadolu Lisesi, Türkiye ikinciliği elde ederek büyük bir gurur kaynağı oldu. 81 ilden 1.781 projenin katıldığı bu prestijli yarışmada, Gediz ekibi ödüllerini Çanakkale'deki törende aldı.

Öğrencilere hijyen ve çevre bilinci aşılamayı amaçlayan bu yarışma, Gediz’in eğitimdeki vizyonunu bir kez daha gözler önüne serdi. Lise kategorisinde Türkiye ikinciliği derecesini elde eden Gediz Mustafa Necib Alayeli Anadolu Lisesi, öğretmenleri Zeynep Özlem Ölmez Mamiş rehberliğinde yürüttükleri proje ile dikkat çekti. "Hayatın Özü; Hijyende Bilim, Doğada İz, Atıktan Özgürlüğe Uzanan Bir Farkındalık Yolculuğu" adı verilen bu proje, hem jüri üyelerinin hem de katılımcıların büyük beğenisini topladı.

Çanakkale'deki ödül törenine katılan Gediz heyeti, büyük bir gurur yaşadı. Ödüller, Çanakkale Vali Yardımcısı Ömer Şahin tarafından okul müdürü Fatih Asiltürk ve proje danışman öğretmeni Zeynep Özlem Ölmez Mamiş'e takdim edildi. Gediz ekibi, 35 bin TL ödül kazanarak, çevre bilincini geleceğe taşıyan anlamlı projeleriyle takdir topladı. Ayrıca, proje ekibindeki her bir öğrenci 10 bin TL para ödülüne hak kazandı.