Kocaeli'de su sporlarına kazandırılan genç kürekçiler, Edirne'de düzenlenen ilk il dışı yarışta iki gümüş madalya kazanarak büyük bir başarıya imza attı. Başiskele Su Sporları Eğitim Merkezi'nde yetişen sporcular, bu önemli deneyimle birlikte Türkiye Kupası'na da göz dikmiş durumda.

Edirne Meriç Kürek Yarışları'nda Kocaeli Büyükşehir Belediyesi sporcusu Mehmet Deniz Şahin ve Ahmet Eren Yavuz, erkekler 2x kategorisinde, Amine Hatun Yazıcı ve Elif Temiz ise kadınlar 2x kategorisinde gümüş madalya kazandı. Antrenör Ebru Doğan, "Beklediğimizden daha iyi sonuçlar aldık" diyerek sporcuların gelişiminden duyduğu mutluluğu dile getirdi.

Ahmet Eren Yavuz, kürek sporuna arkadaş tavsiyesiyle başladığını ve şu an daha büyük hedefler peşinde koştuğunu belirtirken, gümüş madalya kazanan Mehmet Deniz Şahin, "Hedefim olimpiyatlara kadar bu spora devam etmek" dedi. Elif Temiz ise, "İlk yarışta elde ettiğimiz başarı bizi motive etti" açıklamasında bulundu.

Başiskele Su Sporları Eğitim Merkezi'nin sağladığı imkanlarla kısa sürede önemli başarılara imza atan genç sporcular, artık Türkiye Kupası gibi yeni organizasyonlarda Kocaeli'yi temsil etmeye hazırlanıyor. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin spora yaptığı yatırımlar, bu genç yeteneklerin daha büyük hedeflere ulaşmasında önemli bir rol oynamakta.