Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, göreve gelmeden önce biriken ticari borçların büyük bir kısmının ödendiğini ve mali disiplinin sağlandığını açıkladı. Başkan Kotan, kalan borçların büyük ölçüde kamulaştırma, SGK ve vergi kaynaklı olduğunu belirtti.
2024 yerel seçimlerinde yeniden seçilen Cem Kotan, geçmiş dönemden kalan borçların önemli ölçüde kapatıldığını ve çalışan maaşlarının düzenli olarak ödendiğini ifade etti. Belediye, mali süreçleri kontrollü bir şekilde yöneterek, geçmişteki borç yükünü azaltmayı başardı.
Kotan, 2020'den 2024'e kadar gerçekleştirilen mal ve hizmet alımlarından kaynaklanan borçların büyük kısmının ödendiğini vurguladı. Tasarruf odaklı bir yönetim ile mali yapının ciddi bir toparlanma sürecine girdiğini dile getirdi.
Belediye personelinin maaşlarının düzenli bir şekilde yatırıldığını belirten Başkan Kotan, çalışanların ekonomik güvence altında olmasının önemini vurguladı. Ayrıca, mevcut borçların çoğunun geçmiş dönemlerdeki kamulaştırmalardan ve SGK ile vergi borçlarından kaynaklandığını ifade etti.
Kotan, SGK ve vergi kesintilerine rağmen borçların azaltılması konusunda kaydedilen ilerlemeden bahsetti. Kısa süre içinde kamulaştırma alacaklarından kaynaklanan sorunların çözüleceğini hedeflediklerini belirtti. Tasarruf politikalarının mali dengeyi güçlendirdiğini söyleyen Kotan, belediye hizmetlerinin kesintisiz sürdürülmesi için çalışmaların süreceğini sözlerine ekledi.